پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3153
-
الف
+

کوین اسپیسی در نقش نویسنده و سیاستمدار معروف

در فیلم سینمایی «گور» که فیلمی بیوگرافیک از زندگی نویسنده معروف آمریکایی است، کوین اسپیسی در این نقش ظاهر می‌شود.

در فیلم سینمایی «گور» که فیلمی بیوگرافیک از زندگی نویسنده معروف آمریکایی است، کوین اسپیسی در این نقش ظاهر می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی، بازیگر کهنه‌کار هالیوود، در یک فیلم بیوگرافیکی جدید محصول نتفلیکس نقش گور ویدال نویسنده را بازی خواهد کرد. این فیلم که «گور» نام دارد در ایتالیا تولید می‌شود.

مایکل هافمن کارگردان ایتالیایی فیلم «آخرین ایستگاه» کارگردان این فیلم سینمایی است که داستانش در دهه هشتاد میلادی به وقوع می‌پیوندد و در مورد این نویسنده، نمایشنامه نویس و کاندیدای سیاسی فقید آمریکایی است. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری «گور» در رم انجام می شود اما از ماه آینده به ویلای قدیمی ویدال در دهکده راولو واقع در ساحل آمالفی منتقل می‌شود.

اندی پترسون تهیه کننده بریتانیایی فیلم «دختری با گوشواره های مروارید» این پروژه را برای نتفلیکس تهیه می کند. این سرویس استریمینگ هنوز رسما چیزی در مورد این فیلم نگفته است.

به گفته مافتونه، اتاق مطالعه‌ای که در آن ویدال کارهای نویسندگی‌اش را انجام می‌داد با دقت بسیار بازسازی خواهد شد. پاتریزیا وون برندنستین که برای فیلم «آمادئوس» برنده جایزه اسکار شد، طراح صحنه این فیلم خواهد بود.

تا به حال در مورد ویدال که در سال ۲۰۱۲ از دنیا رفت، چند فیلم مستند ساخته شده است که از جمله آن ها می‌توان به مستند «گور ویدال: ایالات متحده فراموشی» ساخته نیکولاس وراتهال استرالیایی در سال ۲۰۱۳ اشاره کرد. با این حال، «گور» نت فلیکس نخستین فیلم سینمایی ساخته شده درباره زندگی ویدال خواهد بود.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر